Pages

Tuesday

Ingatan dari mereka

Bismillah



sambungan dari entry lepas..
oh dah ada macam drama bersiri lak kan.. huhu..
kecewi tau.. 
bila ingat balik waktu waktu tu macam bersyukur sangat sangat..
speechless.. '__'


ok la ye melalut..hehe..
lepas bersalin aritu, macam macam cerita dengar,
 tentang detik detik saya nak melahirkan fatimah nie..
ceh kau! detik detik tu.. hehe

lepas saya dah di bawa ke HSB nek ambulance tu..
suami terus balik rumah..
waktu sampai rumah kakten cakap, 
dia tengok suami dok berdiri kat tangga macam termanggu,
macam tak tau arah nak buat apa,
muka blur ja..
pastu abah soh suami bawak baju sehelai kot kot nak tukaq kan,
mandi ka kot kot lambat saya nak bersalin..
lepas pada tu ja terus suami bertolak ke HSB..

trip abah sekeluarga belakang sikit..
pas suami dah sampai kat HSB dia tengok skrin kat tempat menunggu tu,
sekali lalu nampak nama saya kat Labour Room 7..

dok sat pulak abah sekeluarga pun sampai..

pastu depa pakat nampak nama saya macam kat bawah nie..
gambar nie amek banyak kali sebab x sempat nak capture, 
dia keluaq laju.. hehe

yang pukul 6pm lebih ja yang clear.. hehe

mak sempat capture
memori nie..
>.<"

lepas dah nampak nama saya keluaq kat skrin tu,
Kakten kata, setiap kali pintu tu terbukak,
suami mesti bangun tengok..
setiap kali mak guard tu pukak pintu,
mesti suami bangun..
sampai kakten cakap kat die,
"mesti depa panggil kalo ela keluaq"
hehehe..
suami susah hati..
excited..

suami lak cakap,
lepas saya nek Ambulance tu.
die terus kol MIL bagitau..
MIL bagitau die buat solat hajat mintak permudahkan..
>.<"
pastu bila nampak nama saya keluaq kat skrin tu,
kol lagi bagitau,
terus MIL buat sujud syukur..
huhu
terharu, syahdu segala galanya dengar..
MIL pun bagitau jugak yang tu..
huhu

suami bagitau bila ja dengaq misi panggil nama,
apa lagi, serbu la..
tapi xdan nak tengok betul betul sebab laju gila misi tolak trolly tu..
suami kata time tu mak kata 
"amboi misi nie, nak tengok cucu pun xdan"
hehehe..

lepas suami dah balik ke rumah,
die bagitau malam tu,
nak tidoq pun susah sebab dok teringat..
teringat bini teringat anak..
hehehe


-

-

-

-




untuk semua..
terima kasih..
sayang semua



xoxo

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...