Saturday

trip to Sarawak

bismillah

in shaa allah..
26-29hb ni akan ke Sarawak...
cuti cuti tenangkan hati..
haha..

hopefully semua ok kan..
tiket dah booked..
baju2 ja lum kemas..
xkan nak siap kot awai ni..
macam teruja sgt lak kan..
hehe..

apa pun syukur Allah murahkan rezeki..
hopefully ada rezeki jgk kat LMM..
oppssss..nanti u cerita ek bab LMM tu..

Thursday

susu merudum

bismillah...

ermmm..
aritu kan stress teruk..
ambik hang terus susu drop..
la ni kosong peti ais..huhu..

skrg dok giat pump..
cuma pagi2 buta ja xbngun..
xlarat kau... huhu

struggle gila ni..
beli shaklee... try mkn baru 3 hari...
xdak perubahan pun...
makan kurma..minum ayaq bnyk...
mcm2 usaha skrg ni..
sehari dpt 12oz ja..
fatimah minum dekat 20oz jgk sehari kt bs kan.. huhu
dgn period pn dah mai..
lg merudum.. huhuhu

Friday

Fatimah :: outing

bismillah..

2ari lepas ibu n abah bawak fatimah g outing..
xkemana pun... C-MART baru tu dgn tesco ja..
memula g cmart tu sbb abah nk blikan ibu henset baru..hehee...
ibu pilih yg murah2 ja.
Ace Plus ja sebab bnyk benda lagi nak buatkan dgn RM yg lebih kan.. hehe..

ok la..wktu outing tu fatimah behave je sbb awl lg kan..dok sat mula la meragam..

ibu letak fatimah atas meja kt samsung centre tu..
fatimah usya je kakak tu buat keja.. hehehe

pastu abah bawak g makan kt chicken rice shop... waktu tu fatimah dah meragam sgt dah..
huhuhu..

pastu ibu bwk p tesco..nk bli barang kan..waktu ni fatimah dah tertidoq kat ibu dah..
lenguh tgn ibu tau..gendong fatimah..
fatimah tidoq smpai balik rumah
.sambung dlm ndoi lak..hehehe

sebab tu la abah blikan stroller kt fatimah..hehe..
sbb abah cian kt ibu..lenguh...hehehe

Fatimah :: new car

bismillah..

try post dgn henset ni..hehehe
agak jakun..hehehe

Kemarin abah fatimah beli kereta baru utk fatimah..
memula ibu mmg berkenan gila dgn SCR kan..pastu abah kata utk stroller xkan nak abeh beratus ratus..bnyk lagi boleh buat dgn RM tu..
so ibu ok ja..hehehe
abah bli stroller rm200 ja...
tp nmpak mcm 2000 kan.
.heehee
asalkn kualiti baik..ibu ok ja..
hehehe...
itu pun dah syukur sgt2...
hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...