Pages

Thursday

this is my time

bismillahhirrahmanirrahim...

as salam gogess n hensemss!!.

haha bajet ramai sgt la mmbaca apa yg aku dok merapu ni.. haha..

ok then.. weekdays mmg agak letih la.. dgn di office letih..entah apa yg aku buat..keja nya sikit..blogwalking la..facebook-ing la..maybe letih sbb duduk saja kan.. huhu sungguh x effective :-|
rasanya yg betol2 buat keja tengah2 bulan ni cuma 4 hours.. balance? huhuhuhu..
kalo ujung n awai bulan mmg xcukup masa la kan.. haha.. sejak sejak kna buat purchasing ni.. rasa mcm seronok lak kan.. keep contact supplier la.. request2 price la.. best juge rupanya.. hehe..

after working hours mmg straight balik rumah sekangkang kera ni ja.. about 3mins dah smpai rumah.. sometime balik rumah dlu basuh2 pinggan, basuh2 baju n sidai.. sapu sampah sikit.. pastu baru g amek Fatimah..
but sometimes straight fetch her b4 going home.. haha..sempat le ibu borak2 dengan mak dia dlu.. hehe..

i was thinking to be full time housewife.. but economy belum stabil.. and then i was thinking, i've study almost 5 yrs in uni but want to quit job only after 3yrs.. mcm xberbaloi kan..huhuhu..
but i always pray.. my journey to be housewife easier.. huhu..

at this time also i was thinking, i want to do something dat i was love to do dat which is sewing, photography, crafting..like dat like dat la.. more to arts la.. huhu..
like sewing, i want to make own telekung, even baju raya sndiri, tirai pn sendiri buat.. huhuhu..

i think this is my time to change..
tinggalkan bnda yg aku mmg dah xdak hati nk buat..
and buat bnda yg aku sukaaa sgt..
huhuhu..

if aku ni housewife dapat la aku p mana2 usrah, kelas mengaji setiap jumaat kt rumah aku ni..ini jumaat keja lak.. macam na? huhuhu..
malam2 mmg xsempat nk ke mana2..
penah plan dgn hubby nk ke surau jemaah maghrib n insyak sekali di surau belakang rumah aku ja pun..bawak Fatimah kan..huhuhu

but this is my life..
i need to change..rumah dah mcm tongkang pecah.. bila mana anak tidoq ibu pn tidoq sekali..
xsempat buat keja rumah..hhuhu..

this look like alasan???huhu..
nak buat mcm ne ek.. dah tertidoq kan.. huhu..

sudah la merepek..
badan dan minda cuma letih jadi tangan dan hati terus merepek membebel.. huhu..

wassalam...

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...