Pages

Thursday

Copy Paste

Bismillah..

bab panduan exam tu kan..
memang aku copy paste pun dari SPA..

dah aku xpenah p exam penolong juruaudit tu..
ni first time..
hat PTD ada la.. tapi mana la aku nak ingat..
dah setahun lebih dah exam ptd aku p..

hehe..
sebenaqnya tadi ada Anon mana tau,
comment kat entry tu..
kata aku amek sebijik sejiban dari SPA..
memang la..
aku kan boh link sumber dari SPA kat situ..hehehe..

balik dari exam nie nanti aku cerita la..
tu pun kalo aku ingat soklan dia..hahaha..
sebab ahad 19 tu aku nak p kenduri kawan aku..
kot terexcited lebih time kenduri tu aku terus lupa soklan dia mcam na..
hahaha..

sorry la Anon ek..
aku memang copy paste sebab tu aku boh link spa kat sumber tu..
sebab aku memang xdak pengalaman lagi utk exam penolong juruaudit tu..
nanti kalo dah lepas exam aku cerita..
baru hat kedepan kedepan nak tau, leh cari kat sini..
hehehe..




adioss...



No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...