Pages

Wednesday

kita rancang kan...

bismillah..

as salam si cantikss n gojesss.. hihi..
ermm.. nak membebel sikit arini..
nak tunggu idea mai nk update bab kemas mengemas rumah tu..hehe..
aku dah mcm excited gila nk mngemas bila aku dok tengok blog2 si cantikss n si gojess dok hias rumah..
depa dah mcm mentor aku dah.. bila tgk depa decorate or organize rumah depa, aku jadi semangat lak..hehe..

kita stop dlu hat tu ye.. hehe..
arini nk membebel bab merancang..hehe..
bukan merancang baby tu tau..kihkihkih.. ni merancang aktiviti kami anak beranak la.. hehe..

selalunya bila ari rabu or khamis ja mesti aku ni dok rancang mcm2 la bk buat..first sekali of cos nk kemas rumah la..pastu nk hangout or riadah2 ja..its like family time la..hehe..
but...always...suddently... ada ja org ganggu or sesuatu yg ganggu rancangan aku tu.. huhu..
sebenarnya itu la org kata kitaa merancang Allah tentukan.. ye dak.. huhu..
itu la..hati aku kna redha lagi ni..
kekadang aku xredha huhuhuhu.. terukkan aku ni..huhu..
dulu slalu bila plan mesti bgtau laki juge..sbb nk bg dia tau yg kita dah plan mcm2 kan..
but. sebab setiap kali aral melintang mesti aku DOWN, FRUST & MARAH gila kan..huhu..

so sekarang..untuk xmau bg hati aku ni panas sangat..aku rancang sensorang n aku simpan sensorang...hahaha..so bila apa aku rancang x menjadi..aku diam ja...senang cerita.. huhuhu..biaq hati aku ni kadang2 sedih marah campuq baur..xpa..biaq aku sorang..hihihi..

pastu aku marah sangat bila aku ni kna ikut ja apa org len atuq...pendapat aku x tanya pun.. last last depa dapat hat senang..selesa..aku dapat hat susah..hat serabut.. huhu.. hat ni memang selalu jadi isu kat aku..dah mcm pak turut aku ni depa buat..semua depa atoq..geram gak kekadang..huhu..

kalau aku REDHA mesti aku xdak perasaan mcm ni.. huhuhu.. nampak ngat hati aku x bersih lagi.. huhu..

macamna ek nak REDHA dengan semua ni..huhu..

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...