Pages

Tuesday

Masa puasa ganti

bismillah..

as salam semua ya..
bertemu lagi kita dalam sessi membebel x berhemah.. hehe..
sesaja ja sebenarnya.. hehe.. x dak keja apa nak buat..
seharian lak tu..kalo dok umah pun macam2 leh buat.. hehe..

oh ya! arini aku posa ganti..
hehe.. walaupun last year aku preggy time Ramadhan tapi aku tuang jugak posa 3 ari..
xdapat nak posa.. xtahan..dengan cirit birit.. macam macam la.. aku pun xingat dah.. hehe..

so semalam just masak ikan temenung sambal, sayor bendi teloq, dan ayam panggang madu..
cewah! baget macam chef kan.. hehehe...
tapi semalam aku x makan sebab petang sebelum p amek Fatimah,
aku dah beli burger.. sedap rupanya..or aku yang lapaq? huhu
kenyang sampai ke malam..
so semalam dinner teman laki aku ja.. hehe.. sambil ratah ayam..

aroung 4.30am wake up, panaskan nasik dan lauk pauk..
sedaq2 Fatimah pun bangun sekali nak makan soq..
bancuh susu soh abah tolong bagi.. ibu nak makan.. hahaha..
pastu sampai ke subuh dia xmau tidoq dah..
berjaga la aku terhantuk hantuk kepala tengok dia main..
huhuhu.. arini kat office sakit kepala ngan mengantok tahap gaban dah..huhu

ok la nak bagitau aku posa ja arinie..haha
menu buka posa xtau apa lagi..
bahan mentah lauk pauk semua dah habis semalam..
kena p cari.. hehehe

ok bye..

begini la rupa dia kalo bangun pagi pagi buta kira nak main ja..

2 comments:

  1. comeynye fatimah.. hihi...dia da start mnum fm ke

    ReplyDelete
  2. dah top up fm jugak kekadang.. kekadang dia xmau nenen, nak botol.. hehe

    ReplyDelete

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...