Pages

Tuesday

Kecewi Jersi Baru

assalamualaikum..


Harinie dah 4 Ramadhan..
Alhamdulillah.. hehehe

ok la.. cuma nak kongsi ke-kecewi-an encik suami dengan Jersi baru depa.. hehe..
macam nie.. ada sekali tu, saya google2 la macam2 benda, pastu terjumpa la kit terbaru untuk faveret club encik suami nie.. apa lagi, Liverpool la..walaupun selalu kecundang, beliau still tegar lagi.. hehe.. selalu kena condem ja kalo saya tengok sekali game Liverpool.. hehe..

berbalik kepada kit terbaru nie, saya apa lagi, copy aja la.. niat nak tayang2 dekat encik suami la.. nak bagi beliau makin kecewi dengan Liverpool nie.. hehe..tapi saya kena mengaku la.. kit terbaru nie smart oooiii! stail  habih la.. gila cantik.. hehehe..




lepas nie boleh ke Padang Besar la cari jersi terbaru nie..Confirm.. cun gila.. hehe..
oh! sekarang haku yang kecewi.. hahaha..

Pastu, balik nak tunjuk dekat encik suami la.. waktu dalam kereta tu saya tengok dia dok tersengih2 ja.. saya tanya la kenapa lak.. ni antara dialog kecewi encik suami dengan isteri hampir kecewi jugak..

Hubby: Bos mai arinie
Wifey : Ooo En.xxx ka?
H  : Yup
W : Apa yang syok nya?
H  : Bos mai, sapa x syok...
W : Aik. selalu orang kalo bos ada la lagi x syok.. kalo xdak macam best gila..
H  : oo tu orang lain, tapi NKM x... bos ada la syok..
W : Awatnya?
H  : X dak sebab..
W : ...........

2 minit kemudian,

H  : Hari nie Bos mai bawak baju baru.. hehe *sambil tersengih*
W : Amek la lebih, nak selai...(sehelai yee)
H  : Mana boleh, ni NKM punya.. Jersi bola la..cukup2 ja..
W : Oooo ingat kan t-shirt uniform.. hehee..
H  : Cantik oooo
W : Ya ka.. kaler apa..
H  : Ada putih, ada merah.. ada gambaq..
W : Siap amek gambaq ka?
H  : Mesti la, kena pakai satu set, Datuk nak tengok...
W : Ah! kecewi..
H  : Mesti la..
Lepas tu, encik suami pun bluetooth la gambaq tu kat henset saya.. beliau kata nak bagi kecewi lagi..hehe..saya kata Liverpool nya kit terbaru lagi smart.. beliau kata NKM nya lagi smart.. oh! tetiba... ermmm..

Nie antara gambaq2 yang suami bluetooth kan.. depa kena bergambar full set sebab Datuk nak tengok..semangat kan... macam senang lak dapat contribution kan.. tapi saya rasa mungkin pihak NKM nak support semangat staff2 depa kan.. macam bagi motivasi la.. buat keja bagus dapat reward apa2 kan.. ermm.. nie pun dengaq depa nya department nak buat kenduri sempena setahun penubuhan department.. oh! excited haku..sebab ada makanan.. hehehe..







sekian.. edisi suami kecewi.. ermm..

asalkan beliau hepi, saya pun tumpang hepi.. hehehe


xoxo



love!

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...