Pages

Wednesday

Review : Kelas Make Up with FYNA

Fyna make up class sophie paris

Alhamdulillah.. sabtu ritu setel keja aku organize kelas make up utk Fyna dengan kerjasama Sophie Paris BC Klang.. aku one off downline di BC Klang.. jadi point kelas make up ni jugak utk kembangkan network aku la.. haha.. dapat la kat aku 14 orang.. kat baby 10 orang.. baby bawak mai puteri umno 10 orang.. haha..

ko kenai Fyna kan.. website dia www.fynahere.com
dia la member baik aku dari sekolah teknik dulu..dok satu dorm..
dia jugak yang make up aku dlu time nikah n kenduri.. haha

ok berbalik ke event tu..

aku ngan kakak aku le.. sampai awai koi 8.00 kau bukan main..sebab plan nak setup bagi lawa lawa kit..
sebab sehari sebelum tu kan aku ada training kat penang..memang xdan nak setup apa pun..

dalam koi 10 sorang pun xmai lagi.. aku dah naik risau dah nie..huhu
dok sat koi ramai dah mai.. tp geng Fyna lum sampai..

rupanya salah faham.. depa ingat koi 11..
dengan setup bagai.. dalam koi 12 baru start..
koi 4 baru habih.. huhu..

waktu memula Fyna sampai tu, kebetulan memang kat hotel office aku nie ramai customer check in..
elok dia turun dari kete ja..semua mata tertumpu kat dia..
dah macam somebody dah.. dengan dressing dia..confident dia.. memang terbaikla..

aku puas hati gila dengan kelas Fyna nie..
dia memang ajaq satu satu..tak faham tanya ja.. dia memang respon baik..
pastu dia kongsi product hat memang dia guna dan best..

so, alhamdulillah..

sesapa nak join SOPHIE PARIS hanya RM15.00 shj.. seumur hidup tau..
xrugi.. nanti akan ada kelas make up lagi.. hehe

ni antara participant hat sampai awai

haa.. tu aku kalut pa tak tau kat tepon.. nmpak kurus.. haha

haa tu aku ngan baby.. tengah dok bincang apa tau..

Fyna tengah demo.. 

memang terbaikla..
.



No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...