Sunday

Baju raya

Assalamualaikum..

Aku.xleh tidoq lak bila fatimah ni dah tidoq..
Satg time dia dah bangun time tu baru aku mengantok..huhu..

Haa ko nak bli baju raya ka..
Aku baru g beli kain kemarin..sb baik aku dah booking tmpt nk menjahit tu..
Laki aku ni sibuk memanjang..tu yg lambat baru cari kain tu..

Ko tema kaler pe tahun nie..
Aku sama ja mcm tahun lepas.. Kaler hijau hahaha..

Kami laki bini suka hijau..

Cuma aku xberapa bekenan kain yg aku beli tu.. Pasaipa aku p pilih yg tu tah.. Bila dah beli rasa mcm buruk lak..tak tahu la nanti jadi baju cantik ka dak....
Aku beli utk fatimah jugak semeter.. Bg dia ada bju kurung jugak..kain sama ja mcm aku..

Plan awai tu nk cari kain cotton..tp kat pendang kami p kemarin kt kedai tu xdak kaler hijau..
Last beli kain baju kurung biasa ja la..hehe..

Aku pun xkesah ngat.. Elok ka dak.. Asalkan ada baju baru nk pakai kan.. Hehe..

Kasut ngan tudung ja belum ada g..
Fatimah lumada kasut n reben..hehe..
Laki aku nnti baru nk g cari baju melayu..pastu n cari baju berjalan sorang sepasang.. Jd la kan.. Simple sudah..hehe..

Ko brapa pasang baju raya?

2 comments:

  1. hmmm...kami sekeluarga x pi cari pun lagi baju raya...hihihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. xpa..sekarang banyak baju ready made..hehe

      Delete

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...