Tuesday

Bangun Soq

bismillah..


assalamualaikum kawan kawan..hampa bangun soq ka dak nie..

haa aku bangun awai kot.. koi 4..mandi siap..baru selera nak makan..hee
laki aku pun sama..kna mandi dlu..
sebelum ni mkn ada la 2 mulut xmau dah.. la ni lepas mandi segaq sikit kot, makan pun dah bertambah dah..hehe..aku lak masak nasik 1 pot ja..cukup2 kami laki bini.. hee..

aku makan sikit xpa..sbb aku akan minum TAMAR COCOA AlHadad + ESP Shaklee.. memang kenyang perut.. hehe..


pastu setiap kali kami bangun siq..mek Fatimah ni mesti bangun jugak.. bangun2 minum susu dlu..aku selak baju ja bg..senang.. kot ingt nak tidoq balik, hampeh.. dia bangun nak main.. hehe..

aku kalut kat dapoq, dia kalut kt depan main menan dia..pastu sampai ke dapoq dia main..
kan kami xdak meja makan lagi..la ni gna meja study aku dulu hat boleh lipat kaki tu ja.. kira japanness style la konon..dapat kat mek nie..dia panjat habih..hee..

satg dia mai punggah periuk belanga, tipuwarre semua la.. asalkan dia xganggu aku masak, aku biaq ja dia main..hehe..


tu ja la aku nk cerita pun.. hahaha..
ok bye..




p/s: amacam persiapan raya hampa..dah setel ka..




bangun awai kacau ibu nak date ngan abah

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...