Friday

Perlu ka MERCUN

As salam..

Kau nampak perkataan MERCUN tu aku besaqkan?
Kau nak tau sebab pa?

Ni budak budak kt taman aku ni mcm esok raya depa main mercun..
Kalo malam raya depa nak main aku xkesah sgt sbb confirm aku xda kt rumah.. Main la sampai lebam pun.. Aku xkisah..
Yang aku kesah sgt skrg ni sbb..
Anak aku nak tidoqq la..
Dah la skrg Fatimah susah nk bg tidoq..
Puas meratib aku td.. Sua nenen beribu kali..dia dok pusing2..dengan aku nk solat mahgrib lg..
Depa lak senang2 pum pang pum pang.. Pastu menjerit jerit lak tu reramai..
Awat la pot depan rumah aku yg depa pilih.. Ada ong ka apa..
Pi la main jauh sikit xboleh ka.. Huhuhu..

Astarfirullahhal'azim..

Da kurang pahala aku sbb depa ni..

Kasi la can aku ngan laki aku nak rehat..
Kebetulan rini laki aku xOT..
Dia takut Fatimah terjun katil lg..huhu..

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...