Pages

Tuesday

First Time weii Lulus!!

Assalammualaikum..


haa.. ni haa.. tiba tiba tergerak hati nak bukak email..
tengok2 dapat nie..

aku ingatkan macam selalu kan.. ANDA GAGAL..
pedih weiiii perkataan depa guna..

tengok tengok tadi.....




wah wah.. hepi habaq hang..Alhamdulilllah..
tak pernah kot aku dok p exam ngan SPA ni lulus.. ni first time.. so aku kecewi sikit..
terus kol laki aku..abah aku semua.. haha..

ni utk exam Penolong Akauntan Gred W27 ritu la..aku LULUSSSS
dah la time tu aku sampai lewat..first paper dan jawap 30min ja.. hentam kromo ja aku time tu..
sbb hujan lebat gila..xnampak jalan..
HUJAN RAHMAT!! Alhamdulillah

walaupun baru ja lulus kan.. even ramai sangat dah lulus.. aku tetap syukur n hepi..
sebab tak pernah lulus kau.. macam aku nie x pandai sangat selalu GAGAL ja dia tulis.. hehe..
kena tunggu depa panggil interview jugak la pasnie kan..

excited nya..

dan aku akan berdepan dengan soalan yang sama nanti..
macam aku p interview Maktab Mahmud dan Lembaga Kemajuan Ikan ritu..

"Kenapa mintak kerja sini, sedangkan keja di Naza dah stabil dah? Gaji pun besaq dari sini?"

haaa tu dia soalan killer depa bagi aku..dua tempat soalan sama weii..hehe

kalo hampa dok tempat aku hampa nak jawab per?
cer bagi idea kit... hehehe..


xoxo

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...