Pages

Saturday

Wedding Day

assalamualaikum..

alhamdulillah...
segalanya berjalan dengan lancar...
biasa la mesti la ada jugak kan sana sini yang kurang..
kita manusia kan..hanya merancang..
tapi alhamdulillah...
cuaca sangat baik..xhujan xpanas...
makanan sedap2..
tetamu datang dan pulang dengan senyuman...
makeup saya pun cantik..
persalinan saya juga cantik...
pelamin saya juga cantik..
keluarga semua ada...
cuma ralat sebab xsempat nak bergambar dengan kawan2 sebab terlalu busy ke sana ke sini..
nak bersembang lama2 pun sempat...hehe

Syukur sangat2 sebab segalanya baik-baik saja..

harini juga dimulakan dengan solat jemaah dengan en suami solat asar...
bahagia nya Allah saja yang tahu..
saya sudah punya sorang imam muda untuk mengimam kan saya solat sekarang...
alhamdulillah..



**ini kebahagiaan yang saya cari**

1 comment:

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...