Pages

Friday

Dah 4 minggu

assalamualaikum


hari nie jumaat terakhir 2011..

hari ni jugak Jumaat ke-4 saya dah menjadi seorang isteri...
alhamdulillah bahagia nya rasa.. walaupun masih terkial-kial nak buat kerja rumah semua..hee..ok la tu kan.. sedikit sebanyak saya boleh tau kemampuan diri.. heee.. masih dalam process belajar menjadi seorang isteri di rumah kan.. heeee

alhamdulillah... dipermudahkan oleh-Nya untuk saya di tahun 2011 nie..
dugaan, cabaran, jatuh bangun, susah senang, macam2 la lagi dalam 2011 nie..
alhamdulillah sedikit sebanyak dah mengajar diri saya nie untuk memaafkan orang lain, menerima kelemahan diri sendiri dan mengubah saya untuk jadi yang lebih baik.

Insyaallah 2012 akan lebih bermakna lagi kan.. mana tau ada rezeki dapat Lilis Junior ka.. hikhikhik ~
if lambat lagi, mungkin sebab Allah telah tentukan mungkin nak bagi 2 sekali Lilis Junior ka.. mana tau kan -.-"



saat khutbah yang ceria

sorry ye kualiti kurang la gmbar nie sebab amek dari Facebook SIL je...
dari OP lum ada lagi..



ok la..
see ya!






xoxo

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...