Pages

Sunday

Mood Pengantin

assalamualaikum..


hari nie masih mood pengantin yee..
sempat nie nak update..lagipun en.suami dah balik kg..esok beliau keja.. hehe..

alhamdulillah..
bahagia..

walaupun masih dalam process menyesuaikan diri tapi so far alhamdulillah..kekadang tu kekok juga..tapi masih menyesuaikan diri.. heee.. kekadang tu terlupa yang dah nikah..dok pakai tudung depan en.suami..haha..
en.suami sengih ja..saya tanya pasai apa..beliau kata, "awat pakai tudung?tgk jari, merah kan?lupa dah menikah ka?".. pastu baru teringat yg "eh!dah menikah rupanya" hahaha..sengih kami berdua =.=

tadi nak p makan kenduri..hampir2 terlupa mintak izin..tetiba teringat sebab cari cincin nak pakai, baru teringat kena minta izin dulu..baru kol minta izin.. saya terlupa dah menikah lagi..hehe

sejak kenduri kemarin, selalu terlupa yang saya ni pengantin sebenarnya..
terlupa yang semua mata dok memandang.. hehe..
kecian pengapit saya ke sana ke sini ikut..saya terlupa saya pengantin..kena control ayu sikit..tapi saya macam nie la..hehehe..

tapi since petang kemarin sampai ke subuh pagi tadi, saya berjemaah dengan en.suami...itu yang paling bahagia..sebab dah ada imam nak mengimamkan solat saya...



xoxo

2 comments:

  1. br nampak seiras ( :
    cograx. cpt2 dpt anak tau

    ReplyDelete
  2. bahagia itu milik Allah...
    antara kebahagiaan terbesar bg seorang isteri adalah bersama suaminya tercinta...

    sweet la, terlupa lak dah nikah..aish..

    ReplyDelete

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...