Pages

Wednesday

Bunga Tangan

assalamualaikum..

hari ni pengantin tuang x p keja.. haha.. baru masuk keja kemarin, hari dah tuang dah.. haha..
bukan malas ye.. tapi sakit mata.. huhuhu
since kemarin mata dah merah2..pedih2..dah mengeluarkan taik2 mata yang sangat banyak..
sambil mengadap PC kt office nak buat report closing month, mata dok berair ja.. terus sakit kepala..
SMS en.suami bagitau nak g klinik pas keja..alih2 klinik yang p doc xdak dan dah tutup..
terus en.suami g beli eye more.. ikhtiar nak bagi ok sikit mata kan..
so hari nie merah dah kurang cuma taik mata makin banyak..pedih dan gatal2..
p klinik ngan abah td..dapat 2 hari MC...yahooo! sebab tu la x p keja arini..boleh update apa yang patut kan.. hehe

Oh! sudah melalut dari topic asalkan..
sebenarnya nak kongsi sikit idea2 yang saya dapat dari blogger lain tentang bunga tangan nie..
before this ada dah story kan tentang nie rasanya..hehe..
kita ulang tayang la.. haha..

saya memang minat DIY nie..
for my wedding saya DIY sendiri bunga tangan, viel for nikah dan kenduri, hantaran for en.suami saya...
untuk bunga tangan nie sebelum ni nak guna crepe paper..tapi blajar buat, xjadi2..kecewa..
one day tu blogwalking sana sini, terjumpa satu blog nie..
beliau ajar macam na nak DIY bunga tangan guna kain..
so saya cuba la.. kebetulan saya memang minat menjahit2 nie..memang minat walaupun xpandai..potong kain pun senget benget ja.. hehe..

Alhamdulillah,

hasil DIY nie dah menyerikan lagi majlis perkahwinan saya tempoh hari..
tetamu yang mai kenduri pun puji...selain dari make up yang terbaik dari Along or Fyna the fames nie, dress bertali pinggang hasil tangan jiran saya nie, pelamin last minit bersama jiran, kerusi pelamin hasil tangan dari abah tercinta.. bunga tangan nie menaikkan lagi seri pengantin diorang kata =.=
saya hepi sangat sebenarnya sebab perkahwinan sederhana saya nie di serikan oleh ramai pihak yang banyak membantu menyerikan lagi majlis nie.. hehe..




see, bunga tangan ni menaikkan lagi seri..
Alhamdulillah..simple when im wearing the white + cream dress..
senang nak campur dengan kaler2 lain..
lagipun tema majlis ada warna warni... sebab tu kot nampak lebih modern kot..
entah la..diorang la kata..



nota kaki : kalo nak buat bisness dengan bunga tangan nie ok x..kot2 la ada sesiapa nak tempah ka..hehe..








xoxo


love

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...