Pages

Wednesday

Kesihatan

assalamualaikum..


seminggu dah tinggai blog nie.. huhu
sorri la ye.. kat umah saya lum ada internet lagi.. berblogging pun mengharapkan belas ihsan bos, buat baik ngan bos baru dapat guna internet.. seperti sebelum nie la, kuli mana ada internet.. hehee..

alhamdulillah..
sekarang dah stay di rumah sendiri dah..hee.. masih dalam menyesuaian.. ya la kan..kena kemas rumah sendiri, masak sendiri, basuh punggan sendiri.. heee.. bak kata my senior, kalo tinggai pintu depan macam tu, time balik nanti macam tu jugak la.. mana ada orang nak tolong buatkan.. heee.. tula, sebelum nie stay bawah ketiak wangi mak abah kan.. heee..

sekarang jugak kekadang ulang-alik dari Yan ke tempat keja.. kekadang stay di Yan kekadang stay di Kuala Nerang.. tengok keadaan sebab dah ada 2 keluarga kan.. hee.. if weedays ada game LIVERPOOL, kena balik Yan la, baru ada TV astro beyond bagai tu.. rumah saya lum ada astro, TV pun lum ada ya! hukhuk...ada sesapa mau kasi hadiah TV sebijik? sangat2 memerlukan.. hahaa..

arinie xberapa sihat... dah seminggu rasanya.. mulanya sakit mata menyerang kembali..pastu en.suami selsema.. ni berjangkit dari beliau la nie.. saya selsema pulak.. sungguh xselesa..huhuhu..

ok la..saya penah janji nak update tentang hantaran DIY saya kan.. sorri ye.. gambar lum ada.. nanti saya update ye.. heee..


sebelum berpisah nie, saya upload satu gmbar time nikah aritu yek.. ini pun cilok dari FB photographer saya.. heee.. beliau masih dalam process mengedit kot.. heee..




see ya~






xoxo




No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...