Pages

Tuesday

X pernah habis

assalamualaikum..



arini kita out of topic sat tau..
xmau cerita bab kawin2..bride to be nie..
arini nak kongsi sikit la bab lama2 yang x pernah habis tu..

saya nie sebenarnya ada register dengan statcounter untuk tgk la visitor yg datang menjengah ke blog saya nie.. kekadang ja masuk tgk sebenarnya..... semakin hari semakin menjadi2 lak kan seorang dua nie kan..nak tau kenapa x...mai sini saya mau tunjuk...


masih ingat kah anda kepada entry panas ini? (bukan niat nak cari pasal ye, cuma mau tanya sahaja)


entry nie entry bersambung sebenarnya sebab tu ada part 2..wah macam cerita bersiri lak kan.. hehe..disebabkan few entries nie menyebabkan blog saya yang sebelum tu XDAK sapa pun tau kewujudannya terus jadi panas macam pisang goreng tu...

pastu mula la episode kena bantai, kena marah, kena hina, kena jelingan manja, kena perli2 bila saya ni berjalan sebelah, kena macam2 la..dari xdak sapa dok tengok terus ada comment sampai belas-belas..time office lak tu membalas comment bantai aku ya! nampak sangat xdak keja kan kan kan kan!

yang xdak kena mengena pun sibok nak masuk campur jugak, mengata saya nie kat facebook, hina saya, sekali angkut famili sekali mengata kat facebook tu, pastu private tempat comment xbagi saya nie comment kat situ, hehe sebenarnya orang menyibuk tu takut, berani ciput ja..pastu time office hour jugak tu..nampak sangat la ko memang xdak keja..hehe..biarla dia..masa nya akan tiba..

sudahla merepek! ayuh ke topic utama ya.. hehee..

pastu, bila dah saya check dalam statcounter nie, benda alah nie trace setiap IP address yang masuk dalam blog saya nie..nak dijadikan cerita, same IP address nie selalu sungguh masuk ke blog saya nie view entry seperti di atas nie ja..kenapa?waiting any reply or comment from me ka?? or maybe kau memang dah xdak keja hari2..

xpecaya?? mai tengok...(IP nya saya hidekan ye..nanti malu lak orang tu..)




pendek kata..sudah2 la tu..
jangan sampai saya kembali menulis bab2 yang sama..saya nie baru nak mood bride to be nie.. hehehe..

entry nie cuma nak bagitau ja la kat beliau nie, sudah2 la tu..berkali2 dah engkau jengah blog aku nie..xbosan ka?xdak keja ka?or mau cari pasai ka?mari la mari la mari la tunjuk muka... hehehe


pssst: saya tahu awak tu siapa..dah xdak keja ka hari2???? memang pemalas dan makan gaji buta la kau nie... hehehe..





peace no war!!



~~

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...