Pages

Monday

Sikit2 lama2 jadi bukit

betol x seperti di atas?
betol kan.. =)


sebab tu sekarang nie saya dah start buat decorasi kat cenderahati untuk tetamu..
xboleh buat last2 minit kan..nanti kelam kabut..pastu sapa yang nak susah kan.. dah la sekarang tinggai saya dengan kakten ja yang dok buat..abah dah amek tugas mengasuh justin bibir tu..sehari dapat buat 20bekas..sebab stop nak DIY viel pulak..pastu kekadang stop sebab nak blogging dan bermuka buku lak kan..hehehe..

cokelat nak berbungkus plastic tu dah stop dah..bukan apa..pedih mata mengadap lilin..panas sebab xleh bukak kipas lak tu..huhuhu..sekarang tunggu abah cari sealer..kalo ada sealer tu memang ZAAASSSS siap terus..sekarang baru siap dalam 200bungkus..

saya suka cenderahati yang sama ja untuk semua tetamu..tapi disebabkan keadaan, dah bercampur aduk dah cenderahati nie..tapi xdak beza2kan tau.. X ELOK macam tu... cuma sesiapa datang awal dapat lain, lewat sikit dapat lain la..sebab plan nak keluarkan cenderahati A dulu pas dah abeh baru kuar yang B nya pulak..if at the same time, A and B, nanti ada yang kecik hati bila tengok dia dapat lain, orang tu dapat lain..walaupun bukan niat kita nak beza2kan kan kan... tapi kami berusaha jugak sekarang kalo boleh nak bagi average RM nya still sama semua dan bukan cenderahati yang orang buang depan rumah kita sendiri tau..sadis macam tu..ngeeee

kotak hantaran saya dah siap shelek dah.. cantikkkk..nak DIY terus nie..walaupun akan digunakan waktu kenduri sebelah Lilis ja..heee... excited! lagipun nak tengok bunga DIY saya tu sesuai x ngan kotak kayu tu..if x, dah kena kuarkan kos lain nak g cari bunga lain kan..if ok, kot2 x cukup kan, boleh DIY tambah lagi kan..heeee..*raya haji lepas, saya tunjuk bunga tangan saya DIY nie kat AYU, terbelek2 beliau, terus dalam hati jadi terharu sebab rasa macam orang appreciate* "ayu belek sebab cantik kan?kalo kata xcantik, xmau kawan!" hehehe

Viel DIY saya, dah buat semalam ngan kakten..beliau bagi idea..saya idamkan viel 2 lapis chiffon yang pendek saja..sebab baju dah sarat..lagi pun badan ku ini kan kedebab, mana leh view panjang2 time nikah..nampak serabut tau..heehehe..

semua yang saya DIY nie akan saya update kemudian ye...gambar ada amek tapi kekangan masa..dengan kerja nya, sampai umah dah pukul 6.30..rehat2 dan makan2 dah maghrib, pas maghrib online sat macam sekarang nie haa, pastu isyak dulu, pastu baru DIY bagai, pastu henset berbunyi tandanya panggilan cinta, kena berborak atas katil baru feeling..euuuww~gediks! oh! sekarang tidoq pun dah lewat, nak tidoq awai dok berpikiaq macam2 belum siap..hehehehe..


ok la, saya mau buat bermacam2 kerja nie..hehe..



p/s: arini dapat seorang lagi kawan baru..thx ye wailin...(sorry if silap nama)






xoxo





love!!














1 comment:

  1. aha!nama ceq timbui kat sni..hehe...cam tau2 ceq pmbaca setia blog bakal pengantin ni.....
    anyway...
    serius LAWA..CUN..MARVELOS!!! and first time tau tntg bunga tu tau..silap x tgkp gmbr.hehe.nnt nak belajaq buat jugak..tjuk ajarku sifu yer...?hehe...
    ayu nak g tolong kak ela n kak aten, tp jarak menghalang segalanya..minta maaf ye..

    ReplyDelete

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...