Sunday

Persalinan Hampir Siap

assalamualaikum...



arini nak tunjuk sikit baju nikah + kenduri untuk kedua-dua kenduri.. hehehe..
baju nikah siap dah sebulan kot..baju kenduri putih siap dalam tengah bulan 11 lepas pastu baju biru baru ja siap..panas lagi nie.. hehee..

tudung dah setel dah..dah pegi tempah dah kat tailor tudung yang selalu dok beli dan selesa di pakai.. hehe.. mahal sikit tapi puas hati... hehehe..

viel untuk nikah dah beli kain shiffon tapi xboh beaded or lace lagi..ingat malam ni baru nak buat tapi tadi nak g jait tepi kedai tarak bukak sebab semua orang gantung periuk belangan sebab kenduri kendara.. hehehe
viel kenduri both side pakai kai net je.. pastu boh beaded dan pearl kecik2 ja.. tapi lum start apa lagi..cuma dah potong net ikut kesesuaian dah.. hehehe..


kemarin ada masa lapang sekejap waktu pagi, saya pun basuh la semua baju nie.. hehee..tengok tu padi pun tengah menghijau sungguh cantik kalo bergambar kawin time nie.. cuaca pun sekejap hujan sekejap panas..hopefully nanti time kenduri cuaca baik la.. hehe.. Insyaallah..





ok ke? =.=






love!



No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...