Pages

Thursday

Semua tak kena

assalamualaikum...


emo sebentar ye =.=

semua benda saya buat xkena dan xpernah betoi...
pilih A kata A xcantik, B lagi cantik, saya pilih B kata B xberapa elok lak...
ikut jalan kanan, suruh jalan kiri, bila ikut jalan kiri, dipersalahkan pula
macamna saya nak buat??

entahla...
serba salah jadinya...

nak puji jauh sekali...
tapi selalunya ada saja yang xkena dengan pilihan saya...
sakit kepala berpikir..
kat mana silap nya...

betoi ka keputusan yang saya buat nie..
sebab dari awal hingga saat nie, xdak lagi benda yang betol baginya..
dari riak wajah dan tutur katanya, buatkan hati saya gundah gulana..serba xkena..hati makin terluka..ermm..macam-macam lagi.. sedih..luluh hati saya bila ucapan xsepatut diucap keluar dari mulutnya ~.~


banyak hati yang sedang terluka..
semua pakat sembunyikan perasaan sendiri..
semua mengalami masalah yang sama..
berpikir di mana silapnya..






xoxo


~~~~~








1 comment:

  1. hahahaha...normal la tu..sabaq noooo..xyah amek ati sgt...kadang2 benda kecil pun bole jd isu...huhu

    ReplyDelete

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...