Pages

Monday

Meeting lagi

Arini meeting lagi.. tiap2 minggu asek meeting ja sbb nk update status.. tp meeting kali nie mcm down sikit sbb xpasal2 ja W ni nangis.. rasa b’salah gila ngn dia bila tengok dia dok kesat2 air mata dia ngn lengan baju.. huhuhu ^.^.. sungguh tersentuh la.. rasa mcm jahat ja bila dia dah menangis mcm tu.. tp aku nk buat camna.. dah benda dia buat tu salah.. mcm ni kisah dia..


Last 2 week waktu husna cuti kawin aritu, tinggal aku sensorang nk monitor and tolong diorang wat keja.. macam2 la kena handle.. pastu c W nie buat la separate invoice service ikut dia nya bahagian.. kalo part masuk part, kalo lubricant masuk lubricant, kalo labour masuk labour.. pastu dia kena wat utk bulan 2 smpai bulan 7… pastu dia buat lak cepat gila.. kelam kabut gila.. waktu tu bila soh dia rest sat pn dia xmau.. dia dok pulun buat sampai satu hari dia siap 4 bulan nya transaction.. aku dah agak mesti ada salah nya.. tgk2 mai last week time depa nk key in dlm system, tgk2 mmg salah mcm2..banyak gila salah.. mau nya x.. time buat aritu mmg aku dah agak dah.. abeh tu skrg nie jadi 2 keja lak.. sb kena buat semula..


So arini meeting, en azrul bring up isu ni dlm meeting, mmg dia kena bantai kau2 nya ngn en azrul.. pastu aku tgk dia dah menangis dah, dok kesat2 air mata ngn lengan baju.. bersalah gila rasa.. pastu dengan aku skali kena bantai..sbb biaq kan isu ni dah lama.. xmau amek tindakan..hukhukhuk 


aku bukan nya apa.. kecian sama.. dlm masa tu jgk, bnyk benda lagi kena pikiaq.. bnyk benda lagi kena buat.. dengan aku down dr minggu lepas + minggu ni…bukannya ada orang faham.. kekadang p bgtau kt kakten jgk yg aku down.. yala.. keja aku xsiap2 lagi… dr 2006 xleh nk finalize lagi.. kecik hati xyah cakap la.. dok simpan ja dlm hati sensorang.. kalo xtahan sgt baru nk p bgtau kakten.. kalo bgtau fazlee pn satg dia mesti kata, dengan kawan2 xleh kecik hati.. huhu..


I really need time off.. nk lupa pasai keja sat… bukan apa.. hati tengah panas.. aku xmau keruhkan keadaan.. Mungkin dia xperasan apa yang dia buat tp apa yg dia buat tu dah buat aku kecik hati.. aku xmau la bila keadaan dah makin teruk, sat g aku p cakap kasaq2 ka.. tarik muka ngn dia ka.. tp aku rasa aku pn ada hati ngn perasaan jgk.. kalo aku xjaga hati aku, sapa nk tolong jaga?? Ya x? huhuu…




xoxo




No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...