Pages

Wednesday

Berpegangan Tangan

Assalamualaikum...




hari ni ada Mr.Anon yang sungguh rajin memberi komen yang memberansangkan..
sungguh tak pernah terlintas di hati akan ada Mr.Anon yang akan sentiasa menjengah ke buku saya yang di cipta hanya untuk suka2 di masa lapang.. kadang-kadang setiap bulan ada saja yang di luahkan.. kadang-kadang ditinggalkan sehingga bersawang-sawang buku saya ni...tapi siapa sangka ada juga yang mempunyai masa yang terluang menjengah ke buku ini lalu di khabarkan pada semua.. dari sebuah buku yang usang terus menjadi sebuah buku yang agak panas.. siapa tahu kan? syukur... ada juga yang buka mata..


Mr.Anon ada persoalkan tentang isu terpegang tangan.. tanya dia kepada saya, bagaimana kalau dengan sengaja berpegangan tangan dengan yang bukan muhrim.. kenapa harus saya menjawap persoalan yang semua orang tahu jawapannya.. saya tahu juga di mana halal, di mana haram.. mengenai isu terpegang tangan tersebut, jikalau dengan tidak sengaja ia berlaku, kenapa tiada maaf keluar dari mulut si dia waktu itu? sedangkan waktu itu, ia berlaku di hadapan 2 lelaki lain yang sangat saya hormati..

Terima kasih Mr. Anon kerana anda secara tidak langsung menegur/mengajar saya ke arah kebaikan..



adakah perpegang tangan dengan sengaja seperti ini..



















.....

























.....


















.....





















tangan ini sungguh comel seperti diminta untuk di gigit2...










xoxo







peace!

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...