Saturday

Hadiah untuk diri sendiri

Assalamualaikum..





Baru2 ini saya blokwalking ke blog Hidayu.. seronok jugak ek kadang2 blogwalking.. hehe..
tertarik dengan entry beliau mengenai sebuah buku yang dihadiahi oleh ibunya.. "Aku Terima Nikahnya"... ohh! memang saya mencari buku itu dah lama.. mungkin bukan rezeki saya lagi untuk membaca buku berkenaan.. dan baru2 ini saya ke Hasani mencari buku itu.. tapi dah bukan rezeki kot.. stok lak habis.. huhu (>.<)... tapi saya akan terus mencari.. macam mana pun saya dapat jugak menghadiahkan sebuah buku kepada diri saya sendiri.. buat santapan rohani..JANGAN BERSEDIH Jadilah Wanita Yang Paling Bahagia..baru start baca semalam ja.. baru di bahagian permulaan..hehe..




Insyaallah saya akan jadi wanita yang bahagia dengan izinNya..



Selain tu, saya juga menghadiahkan sesuatu untuk tubuh badan saya nie.. dah tiap2 hari kerah tenaga dan semua anggota badan nie.. at least kena la bagi vitamin sikit kan.. jadi, hasil informasi daripada kak aten, saya pn membeli ANMUM Materna... kebetulan, husna juga ingin membeli susu ini untuk kandungannya, jadi saya pn tumpang sekaki la.. tapi perisa susu, xberapa lalu dan x menyelerakan.. jadi saya beli la perisa coklat.. hehe.. nak try dulu sebulan nie.. if boleh serasi *ceh! ayat xmau minum susu ni* saya akan teruskan minum susu nie.. masuk arini, baru sekali minum, tu pun buat sukatan sikit saja.. sebab nak cuba dulu.. Kakten cakap, sesuai untuk persediaan rahim untuk mengandung.. lagipun saya pun nak jadi macam husna jugak kan satu hari nanti kan kan kan.. jadi kita kena bersedia dulu la.. hikhik (T______________T) *sengih lain macam nie* hehehe..




nampak sangat harga susu ni RM21.50 kan.. terlupa mau buang..hehe



p/s : sekarang nie tiap2 hari ada ja entry baru kan?







xoxo







peace!

4 comments:

  1. waa..ayu selalu tengok buku yg kak ela beli tu d pasaran, tp ayu tak tau, isi bacaannya menarik dan bersesuaian ke x...so, kak ela baca la dulu..anything that interesting,harap dpt kongsi2 kisahnya..hehe

    ReplyDelete
  2. boleh ja ayu..
    yang buku aku terima nikahnya tu, kak ela nak soh fazlee bagi time tunang nanti.. hehehe..boleh ka main suruh2 lak kan.. hehehe

    ReplyDelete
  3. boleh ja...ritu kawan ayu tunang, hantaran pihak lelaki buku motivasi gak , tajuk buku tu "indahnya hidup bersyariat" , Dato' Ismail Kamus..sgt best buku tu...boleh balas untuk pihak lelaki..hehe...planning2...

    ReplyDelete
  4. kalo nk balas boleh.. lgpun kak aten dah ada buku tu.. hehehe..kak ela nak aku terima nikahnya... mengidam lama dah nie.. hehee

    ReplyDelete

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...