Pages

Sunday

Gam yang bahagia

Assalamualaikum...


Hari khamis lepas, fazlee ada menghadiahkan sebotol gam kat saya.. haa! gam? nak buat apa kan.. ermm.. sebenarnya dia dah x boleh tengok selipar kesayangan cop pasar malam saya tu..*kenapa kena mention pasar malam?berpikir?* hehe.. (",).. jadi, dia tolong beli kan gam tu.. mula2 tu dia nak tolong gamkan.. aishhh~malu la kalo bagi kt dia selipar pasar malam tu..dah la buruk sangat dah.. hehe..

Fazlee cakap selipar tu selagi x tercabut tapak, nak pakai lagi ka?

oh Mohd Fazlee, itu selipar kesayangan.. kemana saja kaki melangkah, dari pasar malam hingga ke kenduri kawin, shopping complex mahupun ke Office TerCinta, saya tetap menyarung selipar ini.. hehe..;p

Jadi, dia bagi gam tu soh saya gam kan sendiri.. balik ke rumah, abah tolong gamkan.. hehe..love it!


Ini lah keadaan sebelum digamkan..




rupa gam Dunlop.. hero untuk kisah ini..tanpa dia, selipar saya mengeluarkan bunyi2 ketap ketap..hehehe




Rupa selipar kesayangan selepas digamkan.. hehe





Bahagia itu dalam sekecil-kecil perkara..;p




i love u, Mohamed Fadzeli






xoxo







peace!




No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...