Monday

Dipotretkan..

Assalamualaikum...


Mau lihat wajah Adi the Great di potretkan...
Sungguh kelakar... kihkihkih.. mari kita bantai gelak ramai2.. hehe (",)





Gambar asal sebelum dipotretkan nie abah yang tangkap waktu abah bawak makan kfc... hehe.. waktu nie kebetulan Adi-1 pun balik.. kalo x salah time nie, Adi-1 belajaq kt matric UIA.. memang jarang jumpa pun hehehe... Saya pun waktu ni baru tingkatan lima.. hehe..

Adikyang kecik sungguh waktu ni kalo nak dibandingkan dengan sekarang nie kan.. kihkihkih... yang pasti wajah Twin ja x dapat sama seperti asal.. yang lain sama ja.. hehe..

Rindu nya nak berkumpul macam nie lagi.. baru2 ni Adi-1 balik, Adi-4 & Adi-5 xbalik lak...kalo semua balik time tu mesti seronok sebab dapat anak menakan express... gumbiranya hati...

Alhamdulillah~tiada perkataan lain boleh diungkapkan





Time Fliesss~~~~~








xoxo







peace!



2 comments:

  1. seronoknya tengok adi2 kat sini..anyway kak, apa maksud 'adi' yer...?

    ReplyDelete
  2. kalo x salah.. adi tu maksud dia mcam bersedia / berani kot..

    ReplyDelete

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...