Friday

Jom Kita Main Saham..Nak x??

assalamualaikum..


tadi ada blogwalking sebab masa terlalu lapang kan.. hehe..

so terjumpa satu blog nie yang memperkenalkan Amanah Saham terbaru..

bukan ASB?ASN?Didik bagai tu...

tapi nie Amanah Saham Aurat Wanita or ASAW...

Berminat x?

Insyaallah.. jom kita perbaiki saham diri kita di Dunia dan di Akhirat...





ini jugak untuk peringatan diri saya jugak kan..

kekadang tu ada jugak terlalai di sana sini...saya juga bukan sempurna... saya juga manusia biasa kan...

xsalah rasanya kita nak perbaiki diri kita dan orang sekeliling kan..

bukan apa... kekadang tu macam malu la bila saya tengok perempuan yang berpakaian seperti dalam ASAW nie... (bukan kata diri saya perfect tau! saya pun ada kurang di sana sini)..

sebab bila pihak lelaki tengok seseorang perempuan tu berpakaian seperti itu, saya terus terpikir mesti lelaki tu imagine macam2 kan... huh! mintak simpang kan... tapi saya tahu lelaki di sekeliling saya bijak berpikir kan.. tahu menilai yang mana baik yang mana kurang kan..

cuma ini just peringatan untuk diri saya dan juga kawan2 yang lain kan..

ermmm...


xoxo..








2 comments:

  1. menarik....=)
    kak ela.sht?.bby sht..?lma xdgr khabar ibu...^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak ela sihat jer...baby pun sihat.. hehehe

      Delete

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...