Thursday

Pasal benda yang sama berulang kali..

Assalamualaikum...




mesti yang muntah kan sebab kisah bab bertunang x habih2 lagi kan..
nak buat macamna kan.. dah bertunang.. mestila seronok.. hehe..
arini dah hari ke 4 jadi tunang orang nie.. tp tunang sendiri pun xjumpa2 lagi ni.. riiiinnnnduuuu aih.. hehehe.. gegess ('',)




 "bila nak kenduri? "

sekarang nie tu la soalan yang slalu di tanya..tp saya xkisah pn.. hepi je.. hehehe


ikut plan yang mak bagi kt fazlee, hujung tahun nie.. sebab nk sekali kan dengan abg adi n kak cc.. 2 sekali gus.. jimat.. kalo elit nak join pn boleh.. kita buat 3 skali.. hehehe.. lagipun dah kembaq ngn elit, depa kata time keluaq dari perut sekali baik buat kenduri pun sekali.. hehe.. elit mau ka.. hehehe.. fazlee pn xkisah buat ujung tahun nie.. lagipun saya nak bertunang lama2 cikit.. sampai bulan 12 pn ok dah tu.. hehe.. lama2 sangat x elok lak.. hehe.. ("____") gedikss


sekarang nie.. ahli keluarga dah bertambah.. ya la.. tambah dengan keluarga fazlee kan.. yang seronoknya saya dapat adik perempuan sorang.. kan sekarang xdak adik perempuan.. hehe.. seronok nya.. sekarang kelauarga besar saya dah bertambah..mak abah, mak mertua sorang, abg jadi 2 orang, kakak ipar jadi 2, kakak jadi 2, abg ipar sorang (sbb kakten nya suami xkira..haha), adik lelaki jadi 4 orang kau..amek kau, segak2 dan hensem2 lak tu.. hehehe.. besaq kan keluarga baru saya.. hehehe..tu xkira sepupu sepapat lagi.. seronoknyaa... hehehe..









Bahagia itu dalam sekecil-kecil perkara ;p
~Setelah kesulitan pasti ada kemudahan ~

4 comments:

  1. xpe2...nanti leh masuk geng...bile nak register?

    ReplyDelete
  2. geng apa kak iera.. nak register jgk.. hehehe

    ReplyDelete
  3. hehehe...geng pompuan la...boleh2...register ngan kak shikin ye...die secretary..

    ReplyDelete
  4. oo yaka...kena join la mcam nie.. hehe

    ReplyDelete

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...