Pages

Monday

Bila dah tak boleh p mana berdua dah

Buku....


arini dah berapa kali air mata nie keluaq.. sedih hukhukhuk.. (-.-")

nanti nak p antar/amek surat..sensorang ja..
nanti bila nak p surau..sensorang ja..
nanti bila nak p minta sign sesiapa..sensorang ja..
nanti bila nak p beli sosej/roti bakar..sensorang ja..
nanti bila nak gelak2 kt office..x kan nak gelak sensorang.. nanti orang kata x siuman.. (T_T)
nanti bila heng/otak tepu nak buat keja.. kena pikir sensorang..
nanti bila dah sapa pun xdak kt office,, sensorang ja kena layan/sedut aircond..

pasnie kena buat sensorang..


sapa nak teman saya g toilet..
sapa nak teman saya men gila-gila/zombie/lembu..
sapa nak teman saya buat OT..
sapa lagi nak faham saya nie..
sapa lagi nak tolong betulkan arah saya yang kekadang terpesong nie..
sapa lagi nak tolong betulkan kesalahan saya..

kerana dia seorang adik perempuan yang saya xpenah ada,
kerana dia seorang rakan yang begitu memahami dan berkongsi rasa,
kerana dia seorang SAHABAT..


hukhuhkhukk...saya sedih la buku...(-.-")




Beliau ada di hari pertunangan saya


saya ada di hari penikahan beliau..





xoxo







peace!!

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...