Pages

Wednesday

Busuk Hati

Buku,






arini ada orang tu busuk hati sungguh..xtau la dia tu pasai apa..dengki ka apa pun saya xtau.. tp yang pasti busuk hati la kot...dah la menyebok ja...bukan dia yang nak keja dengan orang tu.. kita nie ha nak kena keja dengan orang tu.. biaq ja la kita pilih sapa pun.. dia risau kot.. takut orang baru tu jadi geng kita nie kot..dengki sungguh kan.. hehe..nak bagi dapat macam yang aritu ka..kerja xbuat, melepak ja kerja nya..entah la..heehee



dah la x mengaku dia yang mengajar kawan kita tu kira last day..sebab apa?depan bos.. awatnya kalo mengaku depan bos pun..kalo salah ka xpa aih..bos marah ka..tp last2 dia jugak yang salah..hahaha tau pun.. saya x kisah la kalo dia buat keja dia, saya buat keja saya, tp dah menyebok sangat kan.. mai la tolong buat keja..setakat dok di tempat time bos ada ja.. time bos xdak, dia pun hilang.. pasai apa la ek? saya pun xfaham..











untuk stalker / silent reader / Mr Anonymous :
nie BUKU aku SUKA HATI aku la...
ada aku kesah? hang ada?..










xoxo









peace!!



No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...