Tuesday

Dia meminta sesuatu




Assalamualaikum..


lepas dah bertunang nie, saja tnya fazlee ada apa2 tak yang dia nak mintak ka..dia cuma mintak 2 benda ja lepas nie.. hehe..

Pertama, jangan merajuk sangat..xlarat nak melayan..hikhik ;p
ok la encek fazlee, saya janji  cuba untuk kurangkan.. heeee T____________T

Kedua, pakai cincin tunang tu.. p keja ka, p kenduri ka, p jalan2 ka.. cuma kalo dok d rumah, bt keja yang berat2, mandi sungai ka, jangan pakai...
ye lah encek fazlee, saya ikut...heeee .. ada cakap kat dia kalo pakai slalu nanti calaq or rosak ka xberkilat ka x bersinar-sinar ka.. dia kata biaq la.. boleh buat bagi elok balik.. hehehe.. i like~ tapi tula.. xbiasa pakai cincin jari manis nie.. cincin yang slalu pakai pun yang abah bagi tu ja.. bila dok pakai kt jari manis tu macam x selasa ja.. fazlee cakap xpa.. nanti biasa la tu.. hehehe..


ok la buku.. letih lagi la.. kerja banyak sekarang nie.. hukhukhuk..



cantik x buku cincin saya.. jangan jeles tau hikhikhik ;p


No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...