Pages

Tuesday

genap 8 hari baru dapat jumpa dalam keadaan sedih

Hye buku..



last entry emo ja kan.. yelah tengah sedih tu sob sob (-.-")
tp kemarin jgk saya baru dapat jumpa dengan tunang sendirik..
8 hari tau baru jumpa.. hehe..


tu pun ada agenda penting..kalo x.. xjumpa lagi la dik non.. hukhuk
waktu jumpa tu pun saya bagitau kt lilis yang puan husna dah nak benti..
saya menangis lagi time tu..lilis kata jangan macam tu..dia kan ada..
memang lilis sentiasa ada.. tp puan hus lain.. lilis lain..xsama.. huhuhu


berbalik kepada temujanji kemarin tu.. lilis ada agenda dia la..so dia bwak la saya sekali.. agenda apa? mintak maaf la buku.. rahsia.. hahaha..intro ja dapat bagitau... full story, xdapat la nk bagitau.. hehehe..
after finished the agenda, straight to lunch..tp xberapa selera sebab masih sedih kan kan kan.. puas lilis pujuk, makan jgk cikit tp xselera jgk.. huhuhu.. cian dia nak melayan.. hehe..naseb badan la kan.. hehehe..


Buku, tahu kah awak yang saya masih bersedih + berpikir macam2 kalau puan hus xdak..kalau itu kalau ini..macam2 la..huhu..
tapi nak buat mcam na kan.. saya kena doakan yang terbaik utk sahabat sendiri kan.. hehe..sampai bila kita nak berada di sesuatu tempat tanpa melakukan perubahan kan.. orang yang tinggal dalam tempurung ja yang xmau perubahan.. tp tempurung dia ada tingkap, boleh usya orang lain maju ke depan tp diri sendiri nak dok dalam tempurung lagi kan...hehe
sebab tu la perjuangan saya di sini belum selesai.. caiyok caiyok!!~~


haku dah terpesong dari tajuk entry nie sebenarnya.. haha..pedulikan.. buku aku, suka hati aku la..~~ kalo xsuka jangan baca *saya tau ada ramai silent reader nie, kalo x, counter hits xla sampai seribu*hahaha.. hahaha..








xoxo




peace!!




No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...