Pages

Friday

new look





akibat kebosanan yang melampau, aku meng"edit" picas utk di jadikan background desktop...



walaupun agak amatur ya, tp aku berbangga ngn hasilnya walaupun hanya menggunakan paint..



semua ni d lakukan semasa d office... baru bsemangat ada desktop mcm ni... keadaan meja pn da bertukar... setiap bulan aku akan menukar kedudukan barang2 atas meja agar aku tidak kebosanan..(kenapa skema sgt ayat aku ni *sigh)....hihikhikik...


cian buku aku ni.. ingt mcm nak pakai kan baju baru kt dia tp xdak kesempatan lagi... pas maghrib n berbukak xsempat nk berinternet lama2 sbb nk g terawikh... balik dr surau lak, mata da memberi hint minyak da abeh... kena tutup servis... hikhikhik...
kadang2 ada benda nk update tp selalunya hilang mcm tu ja... hehe.. angat2 taik ayam ja ni... akkktuiiihhhhh!!!!...
aku skrg slalu dpt tgk org yang angat2 taik ayam ni... d office pn bnyk... buat benda mcm nak beria tp last2 tolak kt kami jgk (a.k.a akaun n kak azni)... hish2~~awat jadi mcm tu... padahal kerja da bertahun... hehe
malas nk bercakap hal org ni... hehe...

nama

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...