Pages

Monday

Jiwa Kacau

sungguh arini jiwa kacau...
xtau la... sabar2...kurang pahala nanti...
tp sungguh, xtenang ja rasa...
ermmm.....

tp nama pn masalah kan.. xkn abeh nya...
sesungguhnya Allah tu turunkan ujian dan dugaan utk mguji iman hamda-Nya...
moga2 aku kuat dan tabah harungi semua ni.. hikhikhik~~(T___T)

lately rasa mcm kehilangan dan kekurangan sesuatu... rasa mcm ada benda yang x kena... tp aku pn xtau.. hakhakhak...

lately jgk, yang lama dok contact aku balik, buat hati aku ni jadi lagi jiwa kacau... tu la dulu sapa soh ludah, skrg ni da nk jilat balik ludah2 tu.. dulu engkau da bagi hati aku ni sakit, kecewa dan engkau da merobek hati aku ni bak di gilis keta kebal, pastu skrg engkau nk hamparkan karpet merah lak... aishhh!~~...
tp tu dulu...

skrg ni semua tu da aku maafkan sempena bulan yang mulia ni..
0-0 orang kata...
aku pn da xmengharap apa2 dah dari engkau...
sbb aku da ada fazlee...

aku rasa kita hanya leh jadi kawan ja kot...
mungkin dengan cara ni kita lebih selesa..hehe..
mau ka jadi kawan aku?``mesti la engkau xmau sbb engkau nk aku jd mcm dlu balik kan.. mmg x dapat la... hehe

ok la.. internet pn da nk kena block ni... update later..


/////




xoxo

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...