Pages

Friday

Interview Lagi

kali ni aku lak dapat panggilan interview...
kt Bernas, Menara HLA...post Akaun Eksekutif...
aku mmg berminat, public listed co tu...

tp mcm2 gak pikir... hehe... interview dak lagi, tp aku da susah hati...

kemarin, boss aku a.k.a En. Rosli ada buat sesi temuduga sbb nk tgk aku boleh x nk menjawap soalan2 nnti... not bad la.. Dia pn bnyk gak bagi info2 yang aku x tau... Ari isnin ni, dia akan sambung lagi... tolong menolong sikit dia kata...


alhamdulillah... aku dapat keja d tmpat yang mcm d sini, sbb at least aku ada seorang boss yg memahami,
senior yang sporting dan
collegue yang sekepala...
syukur... cuma satu masalah ja...
hehehe... faham2 ja la...(~.~")


entah la... kat mana kurang nya aku xtau... sbb aku tgk if deparment lain, tinggi2 ja... kenapa department akaun, rendah ja... bias and unfair... tu ja aku boleh cakap... mak abah pn da mcm kurang puas hati ngn management sini... yang lain da ok da... dari segi islamic nya, pergaulan nya, kerja... semua da tip top... yang tu ja...


lately, mcm da xdak motivation lak mai keja sejak2 aku terbaca surat tu... aritu pas baca surat tu, aku cuti terus 2 ari setengah.... geram sgt2...
rezeki aku x nafikan... sebab da tertulis....

tp dari segi pengurusan...
lack of knowledge...
how can u manage that deparment if there is no knowledge about that??..

moga2 ada rezeki aku di Bernas...


nama

1 comment:

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...