Pages

Wednesday

berinterview 15 minit

ni nk story perjalanan ke kl 2 ari lepas... aku dpt interview di BERNAS @ menara HLA..(kt mana tu? puas mencari.. huhuhu...


kami (abah, mak, kak boyot n dikyang yg amek cuti) bertolak dr umah kol 8.30 mlm.. letihnya la.. sbb balik kerja terus cari2 info pasal bernas, pasal accounting sket.. sbb kt ofis.. en. Rosli dok slalu tnya mcm2 yang aku da xbrapa ingat..hehe..


abah yang drive... benti kat Juru sebab semua da lapaq gila.. pastu teruskan perjalanan... smpai di sungai buluh... kami stop 2 jam... tidoq... aku n kak aten tidoq kt surau jejantas tu.. tp xlelap sgt sbb ada orang menakutkan ... bangun terus check jari ada cincin ka x..hehe.. takut kena ragut... hehee...


pastu kami terus la g KL sbb kami xtau di mana menara HLA ni... ikut ke hati nk tnggu ja dpan menara tu smpai pagi..haha.. guna GPS dan peta yang en.azrul print dan buku kak azni bagi... hehee.. sesat2 jgk sbb GPS tu mengong... da terlepas jalan baru dia bagitau..mana aci.. last2, dikyang menggunakan kepakaran dia menggunakan peta... so dia ja yang berjaya faham GPS tu..hehe...


kol 4 macam tu cari menara sampai kol 5.. semua da letih.. kami g masjid KLCC... mandi2... dok sat... da azan... solat jemaah kt situ... alangkah tenangnya hati aku waktu tu...rasa mcm bahagia gila.. xtau la napa... dapat subuh jemaad d masjid KLCC... mcm xpenah terlintas nk terpikir pn... tp alhamdulillah..bahagia nya...tp ada cerita lepas tu... pas abeh ja baca doa, salam mak.. terus cakap kt kak aten.. " kalau ela tidoq terus pakai telekung xpa x? xlarat da nk bukak"... pastu aku terus bummmm.... siap mimpi2 lagi... hehehe... seronok nya tidoq sbb sejuk n nyaman skali...hehehe.. (~.~")


sedaq2 da kol 7.30...terus bangun (mak kejut)hehe... siap2 dan bertolak ke menara HLA... neves... breakfast pn x... minum milo ja... sbb kecut perut... hehehee..


kol 8.15 terus nek atas tingkat 27... hehee..


firstly, ada 3 bahagian ujian bertulis... ada soklan bab2 accounting... seb baik en.rosli dok tnya soklan2..sbb semua tu mmg ada dlm soklan tu..mcm en.rosli ni ada syer ngn Bernas ja... hehehe...


ada 3 candidate ja... aku no3..last yang kena interview... hehehe..nevesnya.. hehe..


alhamdulillah, aku lalui satu sesi interview yang sgt tenang dan harmoni...hehehe....


pastu terus calling abah ajak balik..hehehe...rupanya depa siap p morning walk kt KLCC lagi... syoknya..jelessss.. (T_T)...


pastu kami terus gerak ke putrajaya sbb nk amek barang2 kak aten di umah biras nya... malang skali barang2 tu bukan rezeki nya sebab depa da tukaq kunci rumah... durjana sungguh...


da xleh amek barang.. terus balik la.... benti di jejantas sungai buloh...makan solat dan rehat... aku sangat letih... aku tidoq ja sepanjang perjalanan... sebab tidoq xcukup kot... hehe..


pastu kami benti di tanjung malim, tgk twin aku.. smpai dlm 4.30..dia abeh keja kol 5.45... so apa kami buat... tidoq la... abah n dikyang dalam keta...aku kakten mak dalam masjid... hehehe...


kami smpai umah dalam kol 11.30 mlm... pastu terus tidoq smpai soq pn xbangun... hehehe...


bila da check kamera, baru aku tau yang aku ada sekeping gmbar ni ja... depa ada jgk gmbar d KLCC... sungguh kecewa...








**aku sangat rindu sama en.Fazlee**














nama

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...