Pages

Friday

Movie Marathon

aku ngn husna slalu tgk movie ni pagi2... masuk keja awai, pastu tgk waktu makan pagi... hehehe... bukan la marathon sampai 3 movie skali... nk mampos kena marah... hehehe...
1 movie amek masa seminggu nk habis... da sehari lebih kurang 20 mins ja sempat tgk... tu yang duration jadi panjang sikit tu...hehe



1st movie yang bagi aku paling best aku penah tgk... UP ... awai2 cita aku da nangis2 dah...(T_T) malu kt husna gak waktu tu...
cita ni touching gila awai2... pastu baru dia mula nk lawak2.. haha.. (~.~")
aku sebak time bini dia sakit dan mati la... da la xleh dapat anak... pastu dia nk realisasi jgk impian bini dia.... seronok nya kan... hehehe... (o~o")


2nd movie yang seronok aku tgk ngn husna, SUPER CUB... cita Jepun... besh gak sbb xdak awek2 yang dok control cun...hahaha... cita ni pasai race motor la... haha... lawak pn ya jgk... hahahaha


3rd movie aku tgk, NIGHT AT MUSEUM 2.. lama dah cita ni kuar, aku baru ja tgk... seronok sbb tenang ja... xyah susah2 hati.... hehe... tp xberapa best macam yang sequel 1 la... hahaha



pasni ada movie len lagi leh tgk... amin da download SHREK, TOY STORY, PRINCE OF PERSIA.... pasni layang movie ++ nasik lemak ++ air teh o panas +++ sedapppppnyaaaa.....
p/s : seb baik la Fazlee xsuka tgk wayang, sbb aku pn xbrapa suka jgk.. buang duit ja... hehe
nama

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...