Monday

Happy Besday MAK!!!

Bismillah..







harinie 18.02.2013 genap umoq mak 56thn..
Alhamdulillah..di usia nie mak masih lagi seorang pendidik..
berulang setiap hari p dan balik dekat 2 jam..
sanggup demi student kan...hehe..
Alhamdulillah, mak sihat selalu..
masih boleh p jalan jalan.. boleh buat macam macam lagi..
Alhamdulillah.. Allah masih pinjam kan mak kat aku..
Allah panjangkan usia mak..

the best is.. mak masak sedap..
pastu mak kalo g melancong mana mana mesti beli macam macam kat aku n kakten..
sebab pompuan kan..banyak choice..
pastu mak tau lak taste anak anak nie.. sebab setiap kali mak beli mesti aku ngan kakten seronoknya sebab lawa gila.. hehe
pastu mak ngan aku n kakten satu saiz..
kalo kot boring, leh pinjam baju mak..lawa lawa.. hahaha..
kot mak xmau dah baju tu..boleh la aku share ngan kakten lak..hehehe..
beg tangan? xyah cakap la..
ada yang aku buat harta sendiri pun ada..padahal bagitau mak kata nak pinjam.. hahaa..



beg mak lawa nau.. hehehe..

rumah aku xyah cakap la..lawa mak hias..
pinggan mangkuk cecantik kau tau..
xhabih pakai aku rasa.. pastu mak bagi kat aku 1 set pinggan waktu kawin ritu..
cantik gila.. hehehe..

pastu kalo mak beli kain nak buat baju..mesti lawa lawa..
mak pandai pilih..mak tau anak anak nya taste..
kaler pun cantik cantik..
xda nya kaler pelik pelik contoh macam kaler baju sami ka..
dia tau anak anak x suka.. hehe..

bab sporting xyah cakap la..
kalo laki aku ada, lagi la mak masak sedap..
sebab dia tau laki aku suka makan dia masak..
pastu laki aku pun dia naik tocang gak..mengada.. hahaha..

Mak,

ela doa kan mak sentiasa di lindungi Allah..
di berkati seluruhnya..
semoga mak sentiasa sihat...boleh la tengok anak ela sampai 6 orang.. haha..
semoga panjang umoq..



sama dak? >.<


jiwa raga..

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...