Pages

Thursday

Fatimah :: Stroller Idaman

Bismillah..

hye semua! budget ada orang baca blog aku kan.. hahaha
ok ler..
bulan 4 nie mau ke Terengganu..
mau meminang sorang perempuan untuk adik ipaq aku..
adik husben aku lerrr...
pastu bulan 8 nie In Shaa Allah akan ke Kelantan..
Uncle Eteng mau kawen..
harus pergi kata husben aku..
besfren dia.. merangkap tukang pinjam mesin basuh rumah aku...
kekadang makan nasik kat umah aku..
aku on jerrr.. hehehe..

sebab tu aku nakkkk sangaaattttt stroller + car seat untuk Fatimah..
car seat tu penting gak la, dah nak jalan jauh kan..
lenguh ha berdukung..
nak letak bawah, kot satg xmau duduk lak cik Fatimah tu..

dah alang alang beli car seat aku nak jugak stroller baru..
sebelum nie dok pakai stroller idris ja..
aku nak yang baru.. leh pakai sampai anak 6 orang kan.. hahaha..

tau yang mana aku bekenan?
haa macam kat bawah ni



Sweet Cherry lerrr
stroller tu SCR 5 boleh attached dengan SCR 7 car seat..
kan senang tu..
pastu bila lipat jadi jimat ruang jeww..
aku bekenan gila..
so la ni aku tunggu husben dapat bonuss..
dengaq kata banyak..
aku dapat dak? ermmmm.. no komen.. huhuhu..
nanti kalo tercapai idaman aku nie..
aku review yee..


xoxo

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...