Friday

Mak..Selamat hari jadi

Assalamualaikum..


Mak Mentua I nie.. hehe

Mak,

Selamat hari lahir,
Moga murah rezeki, panjang umur...




Hari nie 1 June, besday mak mentua i ye.. hehehe..
Lepas subuh ja tadi terus soh suami kol mak wish hepi besday..
Mak dok gelak2 ja.. ceria sungguh pagi nie..hehehe..

Alhamdulillah, dah 6 bulan berkawin nie, mak boleh di katakan mak mentua sporting la..sempoi gilaa...hehe..
asalkan solat x tinggal, aurat jaga, mau masuk ke dapur, kira ok dah bagi mak.. hehehe..
nak kata cerewet pun x...hehe..

Selalu kita dengar cerita mak mentua nie macam tu macam nie..sebilangan nya pun ada yang baik2 kan..
Alhamdulillah..so far, saya xda masalah apa pun.. hopefully to the end pun kekal macam nie jugak.. Insyaallah..


Mak cakap kalo anak perempuan letak nama Fatimah...dan mak pun mengharapkan anak perempuan dari saya nie.. hehe.. saya pun x kisah.. lelaki ka perempuan ka..asalkan sihat sempurna... hehe..

saya rancang,
if baby girl, Fatimah,
if baby boy, Umar...

dah bagitau suami, beliau pun setuju... hehehe..seronok..










xoxo




love!

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...