Saturday

Bila Encek Tunang Panjat Pokok Manggis

encek tunang dengan justin bieber celup


hari nie encek tunang mai umah..mission sebab nak panjat pkok manggis..tu pun tgk abah dah panjat dulu baru dia nak panjat... pantang kena cabaq dia kata.. hehe.. abah nek kot dahan, dia nek kot batang pokok.. heheee.. saya ni tukang kutip buah dari bawah.. uihhhh!~ letih engkau kutip buah pun.. ke sana ke sini... jaga kepala dari kena hentaman manggis dari atas lagi.. mencabar-cabar... p kebun (orang panggil dusun, kami panggil kebun..heheee) rezeki murah.. dapat durian sebiji.. hehee..

mak masak lazat2 harinie.... ikan belah belakangnya... tempoyak cili padi... masak asam ikan termenung besaq..apa nama xtau.. haha... pastu makan petang ada pulut dengan durian... ah ah ah lazat dan kebuntat nya saya nie... hehe.. lepas makan tengahari, encek tunang bantai tidoq sejam dua.. saya pun boleh terlelap dalam tengah dok tengok tv... hehehe.. encek tunang kata.. makan xbenti2 nie.. hehehe.. nak watcamna.. rezeki kan.. hehehe..

lagipun buah manggis dan durian bnyak2 ni pun selalu bagi kat jiran2 jugak... dah banyak xkan nak save lak kan.. kita bagi ja la.. nak jual memang xdapat la.. baik bagi free... senang.. hehehe...

alhamdulillah... manggis menjadi2 tahun nie...





psst : tarikh nikah dan kenduri dah bincang td... hehehehe







xoxo





peace!!

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...