Thursday

Bila ada hati nak masuk kelas menjahit

Assalamualaikum..





ari ahad & isnin ni saya n kakten akan masuk kelas menjahit kat kolej komuniti cawangan jerai.. hehe.
ada hati kau nak belajaq menjahit.. hehe..
saja ja nak masuk..nanti2 leh menjahit sendiri segala bagai tudung or baju yg nak pakai kan..
lagipun cian kakten dok umah saja ja.. biaq dia belajaq menjait nanti leh mintak tolong dia jait untuk saya nie haa.. hahaha..
lagipun mesin jait mak tu berhabuk ja kat situ xdigunakan..kekadang ja guna..under utilize..ceh~cakap omputih lak kan.. (-.-")
saya guna last waktu saya buat langsir tingkap bilik sendiri wooo.. hebat kan.. hehe.. sungguh hebat bak hang jebat.. sampai singkat sebelah langsir tu.. sebelah labuh sebelah singkat.. =)
encek tunang kata xpa aih..bukannya ada orang nak tengok tudung tingkap tu pun.. biaq la singkat sebelah pun kan... hehehe encek tunang cakap lagi nnti xyah membazir hantaq upah buat tudung tingkap nie, dah tau buat sendiri.. iyolah tu.. kang satu rumah nya tudung tingkap singkat sebelah.. kang malu kang.. hehehe..
duish!duish! haku dah melalut.. hehehe

disebabkan kelas hari ahad dan isnin so mintak cuti la isnin tu.. semangat nie nak belajaq menjait nie.. apa pun sanggup... ni baru permulaan..pasni kalo ada kelas apa2 lagi, masuk lagi kan.. plan nak belajaq cara2 buat cupcake.. memang teringin nak buat sungguh.. makannya xpun.. hehehe..


ok la buku.. nanti kalo sempat bergambar kat kolej komuniti saya upload ye.. hehe
perut ku dah berbunyi2 mintak di top up isi nya dah nie...
ermmm.. bila la nak start posa nie..baju raya dah ada dah..posa xabeh ganti lagi.. huhuhu






xoxo









peace!

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...