Pages

Tuesday

Bila Aku dah xdak kuasa

bila nya aku ada kuasa? entahla.. hehehe..baget ada kuasa otromen taro lak kan.. hehehe
sebenarnya aku dah xdak kuasa nak melayan benda2 xsehat nie.. buang masa dan tenaga ja..
lagipun semalam dah berjanji dengan Lilis dah.. hehehe.. ok boss, i follow ^.^

insyaallah.. dengan izin Allah..

blog nie akan jadi tempat aku nak bercerita tentang kehidupan aku bersama keluarga, bersama kawan2 dan keluarga bakal mentua serta bersama dengan encek tunang tercinta.. buku nie jgak akan jadi tempat aku cerita tentang persediaan aku dan encek tunang menghitung hari bahagia dan seterusnya kehidupan kami sebagai suami isteri.. insyaallah.. nanti leh cerita tentang anak2 lak kan.. =) jauh sungguh pemikiran nie.. hehehe..



ok la buku..

mau top up isi perut ye..





peace!!







xoxo



No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...