Pages

Thursday

Tak sangka bertuahnya Fatimah

Bismillah..

aku penat2 balik dari bank terus bukak blog..
plan nak update sikit..
pastu ngelat p blogwalking..

pastu tengoh Safiyyah dah update tentang pemenang Contest baby ceria dia buat ritu tu..
tengok Sini ...
laju la klik sebab nak tengok pemenang sebab aku tau confirm tak dapat nya..
ramai lagi yang gambaq anak depa ceria ceria kan..

pastu tengok2..
coihhh gambaq Fatimah...
terkedu aku...
dapat pemenang utama lak tu kan..
wahahaha...




Alhamdulillah... bertuah nya Fatimah anak ibu nieee...heee

aku excited weii.. sorry...

ni gambaq aku boh ritu..
tengok sini penyertaan aku ritu..





heee... thanks Safiyyah...

Fatimah dapat la Ergo Carrier tu.. senang kit ibu ngan abah nak bawak dia g shopping ngan jalan jalan..
heheee...



love!



No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...