Pages

Monday

Tetamu tak di undang

Bismillah..

Assalamualaikum!!

tu dia tanya seru..hahaha..
lama rasa xupdate..idea ada cuma malassss...hehe..

ha ni cerita sebelum raya ritu sebenarnya..
tengok la ni baru aku nk update..wuahaha..
sorry la..mood tak berapa ada...nak pulak nak raya ritu down gila kan..
haha..malas nak cerita dah.. hehe..

ari isnin sebelum raya tu..yakni 5hb Aug tu.. aku still keja..
selasa baru start cuti..
so aku tak mau la nyusahkan mak ngasuh Fatimah ritu..
nak bagi dia rehat dekat nak raya tu..
so aku bawak la mek ni ke pejabat..
abah Fatimah cuti tapi aku pun tak berapa nak harap sangat kat abah dia..
wuahahaha..

pagi nak ke pejabat tu, abah aku tanya ok ka aku nak bawak dia g office kan..
ya lah sat gi officemate lain rasa rimas ka apa kan..
hehe..

aku lak ingat ramai dah cuti minggu tu..sebab isnin ja kot keja..
pastu dah start cuti seminggu dua kan..
tengok tengok pagi tu, ramai lagi yang keja..
huhuhu..segan weii bawak mek ni ke office sebab dia kannya mau dok diam..hehe

mula mula tu tak mai lagi mood nak main tu..
bila aku start letak dia atas meja sambil buat keja, dia mula la..
banyak keja dia boleh buat kan..
habis bersepah meja aku.. semua dia tarik, dia main..hehe
pastu main lak, mulut tak diam... habis bising satu pejabat.. hehe



ni waktu aku leka sikit, dia panjat siap kabinet printer semua nie..
waktu nie officemate aku dok melayan..dia mau jugak dengaq..hehe

lama jugak aku biaq dia main main tu..
lama lama aku tengok koi bising dah mulut tu.. mesti mengantok..so aku bawak ke surau nak menyusu ngan bagi tidoq..



sampai surau dia nampak pili ayaq lak..tak jadi nak tidoq..
dok tenung pili ayaq, pastu kalih tengok aku..bajet ibu nak tolong bukak pili bagi main ayaq la tu.. hehe




ni dok gagau gagau kot ada ayaq..




dalam sepuluh minit, aku tengok dok tenyeh mata dah..
confirm mengantok.. bangun koi 6 pagi tu..dekat koi 10 tak lena lagi..
so aku pun bagi susu dia xmau..aku sua nenen, dok kembam sampai lena..hehehe




bila Fatimah dah lena, ngan aku sekali join lena..wuahahahaha..
seb baik bos aku baik.. tak kisah sangat..hahaha..




ni pengalaman aku bawak Fatimah ke pejabat..
kalau dah leh berjalan ka senang sikit la..boleh biaq ja dia main sana sini..
sekarang dok merangkak lagi..tak kan aku nak biaq dia merangkak kot lantai kan..
so fokus nak buat keja memang kurang la..hehe..

apa pun, senang nak handle Fatimah kat office ritu..





No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...