Tuesday

Jom Kawen!!


Bismillah..


jumpa nie tadi waktu dok google sana google sini..

seronok nya kawin kan..

setiap masa ada ja pahala..

hehehe..




mau berkepit ja dengan suami pas nie..

hehehe..



xoxo



love!!



7 comments:

  1. kak.. memang saya teringin nak kawen.. tapi xde calon lagi... huwaa... jeles tengok orang dah kawen....

    ReplyDelete
  2. Insyaallah..
    jodoh ada tu.. cuma lambat atau cepat ja..
    lagipun kena berusaha cari jodoh kita tu..
    tapi jgn sampai tergadai maruah diri ja.. hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. like-like-like....
      ni la sebab ayu nak kena jarakkan hbungan dulu ni...
      hehe...pas nikah baru best n indah...
      spt kak ela n abg fazli...wink3

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. betol tu..
      cinta lepas kawin lagi seronok dan indah rupanya..sebab xperlu risau dah apa2 pun..dapat pahala lagi ada.. hehe
      nak berjalan2 pun boleh pegang tangan dah.. hehehe..
      nak berkepit setiap masa pun boleh..tp xleh selalu la..nanti rimas lak.. hehehe..

      Delete
    4. aha kann...yeaa...
      takmo jumpa kerap2 dah la pasni....
      nak simpan pas kawen...hihi...hope memahami la dikyang kak ela tu...hik3

      Delete
    5. dia paham nya..kalo xpaham kata kak ela x bagi..
      tapi betoi ayu..cinta lepas kawin lagi seronok..
      malaikat lagi dok doa kat kita..

      Delete

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...