Pages

Tuesday

Registration


sebelum berangkat..sempat lg ni..heee

kemarin 21.12.09, aku mendaftarkn diri aku d uum.,tp sebelum tu kena la g office dulu, kena la amek half day, pas bos da approve semua, kol 8.30 baru kuar dri NKA...pendaftaran start kol 9.00pg..dr gurun ke sintok dlm 1 setengah...kitorang cari bank islam dulu sbb nk bayar yuran..bukan xleh bayar awal cuma dlm offer letter ni xdak tulis pn bank apa..kecewa..dalam mencari bank, sempat jgk breakfast d pekan changlun dulu..heeee



sampai uum g bank dlu..sbb bank islam terdekat pn dlm uum, jd kena la bayar yuran dlu..heeee...yuran nya??boleh tahan..bukan apa sebelum ni blajar d uitm xsampai rm600 pn..ni hampir rm2500.00..mahalnya..semahal ilmu yg aku akan dapat nanti..jd berbaloi la..heeee



pas da bayar mula sesi mendaftar..ramai nya org..melayu cina india semua ada..1 Malaysia ...heee...foreigner pn ramai...heeee..


selesai upacara mendaftar, ktorang berangkat pulang...dlm kereta apa aktiviti aku..tidoq la...adik aku dr mula p smpai balik, tidoq ja sbb malam2 men game smpi ke pagi..heee..

dikyang tidoq versi tekap muka ke bantal..heeee
apa pun aku rindu masa aku study dlu...heeee

p/s: miss u guys!!

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...