Pages

Sunday

siswi kembali


salam,


esok 21.12.09, aku akan bergelar seorg siswi d uum dlm pengajian Master of Science(Finance)....nervous gak takut xdapat nk bahagi kn masa antara keja, study n bisness(wlu pn kecil-kecilan)..heeee...

ni salah satu cita2 aku..at least ada master..kalo dpt buat phd, alhamdulillah...tp ada cerita d sebalik master ni..aku apply utk MBA(accounting)..tp smpai awl bulan nov aritu xdapat khabar apa2 pn..dapat ke x?..huuu..sedih kalu xdapt..hukhuk :(..
tp ALLAH tu Maha Pengetahui dan kita hanya merancang dan Dia yg tentukan...wlupun perjalanan hidup aku ni, aku xkan dpt direct apa yg aku nk tp Dia da siap kan jalan yg lain..sbb tu aku bersyukur sgt ngn apa yg aku da dpt..
berbalik hal master ni, nk d jadikan cerita, kt office, ada seorg Head of Registrar UUM, En.Ahmad Roshidi..dtg buat assessment utk keja dia dan juga relationship antara NAZA dan UUM..jd aku pn tanya dia aku nya status application..dia terus kol dan bagitau aku yg aku xdapat sbb experience xcukup 2 thn..huuuu..dia tanya aku mmg nak ka buat master, so dia offer MSc(Finance)..aku on ja..sbb aku mmg nk belajar..""Learning is journey of Life""
jd..esok aku akn g register di UUM..seb baik bos bagi kebenaran masuk office utk punch card n then leh kuar g daftar..xyah amek cuti pn sbb hanya keluar utk 2 3 jam ja..
Syukur Alhamdulillah...perjalanan kita da di atur atas kehendak Dia yang maha berkuasa...

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...