Pages

Friday

** during taklimat**


aku n husna ada induction program di NAZA TALYYA HOTEL, Penang..jd pagi sblum b'tolak (kena drive sendiri..huuu)..en.azrul tlg print kn map nk g sna..aku n husna xtau pn jalan nk g sna tu..heeee..b'tolak kol 9.30, taklimat tu pn.aida ckp mula kol 11.30..jd apa lg..kami pn memulakan p'jalanan b'pandukan map yg di berikan..heeee..dr gurun ke jambatan, aku ok lg..selepas jmbatan aku da hang da..heeee..kami follow map ja..tp sesat jgk..napa sesat ngn aku xleh d pisahkan..huuuuu..tp apa yg best nya, wlupn sesat, kmi smpai awai..sblum kol 11.30 da dok dlm bilik ANGSANA..ok gak bilik seminar ni..heeeee...seminar ni sbnrnya mula kol 12.00,jd d sbb kn m'hargai kmi yg smpi awai ni, En.Hamzan (NKA kt HQ ni)..dia pasang video ttg NAZA...best movie tu, b'bangga pn ada, t'haru pn ada..heeee...kol 12.15 da start seminar smpi kol 1.15 pastu break, 2.15 mula balik smpi 3.30 break lg, pastu smbung balik smpi 4.45..pastu balik..heeee...pada pandangan aku, hotel 3 bintang ni cantik la..cafe betul2 tepi pantai, aku mkn tghari tepi pntai la..mau tidoq ja rasa..heee...b'bangga menjadi warga NAZA so far..heeee..ni antara picas yg sempat di amek m'ggunakn c merah ku..heee

ni drinking water NAZA HOTEL..


gula2 ni d sediakn utk m'hilang kn mngantuk smasa taklimat..


semasa taklimat, sempat lg ni..

husna tekun mengisi form..
semasa taklimat jgk ni..heee
lobby NAZA HOTEL..
lampu hotel..
susunan cawan waktu break..

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...