Pages

Monday

new beginning

last saturday aku start belajar balik afta setahun ..heee... quite hard ar..huuu..tp kena semangat...

problem aku awal2 pagi adalah mencari kelas sbb aku x familiar ngn kelas kt UUM..lgpn aku bukan ex-UUM... jd melilau mencari kelas...sepanjang mencari tu, ada la terjumpa ngn org yg baik2, bantu aku...ada gak yg tarik muka...huuuhh!!!...

sem ni amek 3 paper ja..2 ari sabtu kol 12-3ptg dan 3-6ptg...ari ahad kol 9-12tgh...kelas kol 12 xdak jd aku balik dlu changlun sbb mak dok d ctu, d sebabkan aku demam ini ari, jadi aku tdoq ja..huuuu...p kelas balik kol 3-6ptg, ingat kan nk kenal2 sekejap ja but terus bagi kuliah...heeee...
tp apa nak buat kelas ni, Research methodology in finance ni kena tukar lecturer dan kelas dan masa dia...ni yg buat aku marah..kelas ari selasa malam kol 8-11mlm...diorg ni xpikir ka aku ni dr yan nk ke sintok?..huuuh!!...

ermmm...tp xpa aku ni kan kuat,,heeee

kelas ari ahad mcm ok ja..Islamin Banking Management...so far ok la..laen dr suasana belajar d Uitm d hatiku dulu...kelas d UUM ni penuh ngn foreigner...cuci mata la..heeee..

aku kena semangat....heeee

No comments:

Post a Comment

orang cakap cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...